انواع مختلف لیبل ها و برچسب های امنیتی
نوشته شده توسط : bnbgate

انواع تگ امنیتی

در مواردی مانند بالا بودن حجم کالا و کمبود بودجه، استفاده از لیبل های امنیتی روشی ایده آل برای محافظت از محصولات در برابر سارقان است. این لیبل ها که به عنوان برچسب های یکبار مصرف مناسب و مقرون به صرفه هستند، قدرتی به اندازه EAS دارند، اما می توانند به راحتی در محل فروش غیر فعال شوند.

اما چطور باید بفهمید که چه نوع برچسبی برای نیاز شما مناسب است؟

در این مطلب از وبسایت گیت فروشگاهی بی ان بی، به انواع مختلف برچسب های امنیتی در دسترس و مناسب برای محصولات مختلف می پردازیم.

چرا لیبل ها؟

EAS از مدت ها پیش به عنوان یکی از موثرترین راهکارهای  حفاظت از محصولات در برابر سرقت به شمار می رود. سیستمی که می تواند تگ ها و لیبل های متصل شده به کالاهایی که توسط آنتن قرار گرفته در ورودی یک فروشگاه بررسی می شوند را ببیند. وقتی که تگ ها و لیبل ها در نزدیکی آنتن قرار می گیرند، یک زنگ هشدار به صدا در آمده و به پرسنل فروشگاه هشدار می دهد که سرقتی در حال وقوع است. در حالی که تگ های پلاستیکی قابل مشاهده گزینه انتخابی برای کالاهای با ارزش مانند لباس هستند، در مورد کالاهایی مانند خوارو بار و یا سخت افزار، لیبل های امنیتی چسبنده بهترین گزینه از نظر قیمت، در دسترس بودن و غیر فعال کردن آسان در محل فروش می باشند. به طور کلی، لیبل ها ایده آل ترین راهکار برای حفاظت از کالاهایی مانند کتاب، عطر، مواد غذایی، سخت افزار و … هستند.

برچسب های امنیتی چگونه کار می کنند؟

لیبل امنیتی یک گیرنده کوچک را به همراه یک برچسب چسبان دربر میگیرد که می تواند به راحتی به کالا متصل شود. این گیرنده در ارتباط پایدار با یک آنتن EAS باقی می ماند و زمانی که لیبل نزدیک می شود، یک آلارم هشدار دهنده به پرسنل فروشگاه اطلاع می دهد که کالایی در حال عبور غیر مجاز از ورودی یا خروجی فروشگاه است.

لیبل ها با شکستن مدار داخل گیرنده غیرفعال می شوند و در نتیجه نمی توانند به مدت طولانی با آنتن ارتباط برقرار کنند. به این صورت می توانند بدون ایجاد هیچ صدایی از آنتن عبور کنند.

فرکانس RF یا AM؟

انواع تگ امنیتی

همانند تگ های امنیتی، برچسب های امنیتی هم در دو فرکانس RF و AM  در دسترس هستند که تکنولوژی هر یک از آنها مزایای متفاوتی را برای هر محصول خاص ارائه می دهد.

لیبل های RF

لیبل های RF برای خرده فروشانی مناسبند که دارای حجم بالایی از محصولات بسته بندی شده هستند و به لیبل های کاغذی تخت قابل چاپ نیاز دارند. سوپر مارکت ها، فروشگاه های تخفیف و … اغلب از سیستم RF استفاده می کنند. البته در هنگام استفاده از لیبل های RF به همراه محصولات فلزی و زرورق، به دلیل جدا شدن تگ و کاهش تشخیص احتیاط لازم باید به کاربرده شود.

لیبل های RF معمولا در مکان های زیر یافت می شوند:

فروشگاه های مواد غذایی

فروشگاه های ویدیویی

فروشگاه های کتاب

فروشگاه های تخفیف

لیبل های AM

تکنولوژی لیبل های AM مزایای قابل توجهی را در زمان محافظت از محصولات فلزی به دست می دهد. لیبل های AM برای محافظت از کالاهایی که دارای سطح بالایی از فلز و زرورق هستند بسیار مناسبند. کالاهایی مانند لوازم الکترونیکی، لوازم آرایشی، سخت افزار و محصولات دارویی.

برچسب های AM معمولا در مکان های زیر یافت می شوند:

داروخانه ها

فروشگاه های لوازم آرایشی

فروشگاه های لوازم الکترونیکی

فروشگاه های سخت افزاری

غیرفعال کردن

برخلاف تگ های امنیتی که در هنگام فروش کالا از روی محصول کنده و جدا می شوند، برچسب های امنیتی غیرفعال می شوند. این دربرگیرنده نوعی از تکنولوژی است که مدار فرستنده درون برچسب را می شکند. درنتیجه لیبل ها قبل استفاده مجدد نیستند.

محل قرارگیری

انواع تگ امنیتی

مکان ایده آل برای قرارگیری برچسب امنیتی در نزدیکی بارکد کالا است. این کار این امکان را میدهد که اسکن محصول و غیرفعال کردن برچسب بطور همزمان انجام شوند. در ضمن، قرارگیری برچسب امنیتی نزدیک بارکد، تضمین می کند که اطلاعات ضروری بر روی بسته بندی محصول مبهم نمی باشد.

رنگ و اندازه لیبل

لیبل های امنیتی در طیف وسیعی از رنگ ها، اندازه ها و شکل ها موجود هستند و همچنین مدل های نیمه شاف نیز برای اطمینان از دردسترس بودن اطلاعات حیاتی روی بسته بندی محصول، دردسترس است.

بارکد؟

به منظور ارائه کارایی بیشتر در محل فروش، لیبل های امنیتی به همراه بارکدهای از پیش چاپ شده دردسترس هستند. بنابراین، اطلاعات محصول و امنیت هردو باهم در یک برچسب ارائه می شود.

اطلاعات بیشتر

اطلاعات بیشتر در مورد گزینه های امنیتی برچسب ها در این وبسایت موجود می باشد. مشاوران ما برای دستیابی شما به برچسب های امنیتی ضد سرقت متناسب با نیازتان در کنارتان هستند. با ما تماس بگیرید.





:: برچسب‌ها: گیت_فروشگاهی_بی_ان_بی , گیت_فروشگاهی , تگ , لیبل , دزدگیر , بارکد , تگ_لباس , دزدگیر_فروشگاه ,
:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: